• +386 (0)41 645 837

VOZABIT tehnologija izvajanja del

"VOZABIT" metoda razširjenja rež in razpok je metoda "frezanja" asfalta in širjenja rež z uporabo vode pod visokim pritiskom. Ta metoda ne povzroča mehanske tresljaje in s tem dodatne poškodbe obdelovalnih površin. Kar pomeni, da ne poškodujejo področja izven predvidenega področja sanacije (primerljivo kot je pri betonih, le da so druga za to posebej izdelana in prilagojena orodja). Je metoda nadgradnje frezanja asfalta z uporabo visokotlačne vodne črpalke. Posebej razviti priključki za te namene (tudi roboti), omogočajo natančno odstranjevanje poškodovanih delov asfalta v, in ob režah (z računalniško nastavljivimi pritiski vode, ki se potrebe lahko prilagodijo debelini in kvaliteti obdelovalca).

Po tej metodi se odstranijo samo poškodovani deli obdelovalne površine, razširitve do potrebne delovne površine zalivanja rež se pa izvedejo glede na potrebe.

Bistvene prednosti, nasproti klasičnih metod z "frezo" so:

  • vodni razrez je natančna in učinkovita razširitev in odpiranje rež in razpok brez poškodovanja ali dodatnega odstranjevanja nepoškodovanega asfalta;
  • natančnost izvedbe je zelo dobra in je s tem zmanjšana nevarnost odstopanja "nalivne mase" od starega, saniranega asfalta;       
  • jasna je naznanitev in odstranitev, tudi očem ne vidnih, slabih in poškodovanih delov konstrukcije;                                                         
  • odprte fuge, rež in asfalt imajo po "odpiranju" grobe notranje površine in je s tem zagotovljena bistveno večja sprejemljivost med asfaltom in vročim bitumnom, bistveno je manjša možnost nadaljnjih in dodatnih poškodb zaradi izvedeni sanacijskih del;                 
  • izvedba je hitra in učinkovita s čemer se poveča prometna pretočnost in s tem tudi varnost v prometu;                                             

Sanacija je učinkovita in dolgotrajno obstojna.

Po izvedenem čiščenju rež in razpok se področje obdelave posesa s cestnim sesalcem.

Poškodbe asfaltov-razpoke voznih površin

Poškodbe asfaltov – razpoke – voznih površin

Klasična sanacija se izvaja na način, da se z žago razreže asfaltna površina v pravokotno obliko. Izvede se odstranjevanje vmesnega asfalta z pnevmatskimi kladivi in primernim ročnim orodjem. Vendar se na ta način velikokrat poškoduje tudi del, ki ni bil prej poškodovan. Pri tem postopku ne moremo biti prepričani, da smo odstranili ves poškodovani material.

Mi izvajamo sanacijo z visokotlačno črpalko in vodo. Črpalka je v osnovi namenjena za doseganje visokih delovnih pritiskov. Tudi do 2500 barov. Z uporabo različnih orodij in priključkov je pa namenjena: razbijanju betona, odstranjevanju povrhnjice betona, odstranjevanje ometov, čiščenje jeklenih konstrukcij itd. Za svoje potrebe smo razvili posebej prirejeno premično gred za natančne delovne korake. Gred je pritrjena na mini bager od katerega se uporablja hidravlično delovanje pogonskih vzvodov in delovnih premikov za premikanje priključkov. Le ti so istočasno povezani z visokotlačno črpalko. V začetku je bil robot namenjen za druge potrebe, vendar so preizkusi pokazali, da zelo učinkovito freza tudi asfalt. Sodobni stroji, namreč, omogočajo natančne računalniško vodene nastavitve pritiskov vode. S tem pa tudi nastavitve potrebnih različnih delovnih pritiskov. Uporaba posebne rotacijske šobe omogoča frezanje asfalta z relativno veliko hitrostjo. Pri zelo kvalitetnem asfaltu se dosegajo hitrosti celo 1 m2 v 30 min. Pri globini reza do 7 cm.

Ugotovitve bistvenih prednosti pri izvajanju del z našim vodnim postopkom v primerjavi z klasičnimi postopki frezanja:

Izvedeni preskusi in že izvedena dela na manj obremenjenih cestah oz drugih prevoznih površinah so pokazale bistvene prednosti izvajanja del s vodnim postopkom Bistvene prednosti so:

Za razliko od dosedanjih postopkov, je vodni razrez natančna in učinkovita razširitev in odpiranje reg in fug brez poškodovanja ali dodatnega odstranjevanja nepoškodovanega asfalta. Veliko večja natančnost izvedbe čiščenja umazanije in s tem zmanjšanja nevarnost odstopanja »nalivne mase« od starega, saniranega asfalta.  Jasna naznanitev in odstranitev, tudi očem ne vidnih, slabih in poškodovanih delov konstrukcije. Odprte fuge, rege in asfalt imajo po »odpiranju« grobe notranje površine in je s tem zagotovljena bistveno večja sprejemljivost med asfaltom in vročim bitumnom, bistveno je manjša možnost nadaljnjih in dodatnih poškodb zaradi izvedenih sanacijskih del. Izvedba je hitra in učinkovita s čemer se bi povečala prometna pretočnost in s tem tudi varnost v prometu. Sanacija bi bila učinkovita in dolgotrajno obstojna. Cena sanacij je bistveno nižja, saj je izvedba »frezanja« fug in razpok z vodo hitra, poraba zalivne mase pa bistveno manjša (pri že izvedenih delih, ocenjujemo porabo mase na cca 50% od klasične izvedbe).

Za boljšo uporabniško izkušnjo ter za analizo prometa uporabljamo spletne piškotke. Z nadaljevanjem ogleda spletne strani, se strinjate s uporabo. Več informacij

Spletni piškotki
Pojavila se je napaka

Pojavila se je napaka

Kaj se je zgodilo?

Med izvajanjem te skripte je prišlo do napake. Nekaj ne deluje pravilno.

Kako lahko odpravim napako?

Odprite datoteko system/logs/error.log in v njej poiščite sporočilo o napaki (običajno povsem na koncu). V lokalno konfiguracijsko datoteko lahko dodate tudi spodnjo vrstico in ponovno naložite to stran:

$GLOBALS['TL_CONFIG']['displayErrors'] = true;

V tem primeru bodite pozorni na dejstvo, da bo lahko vsakdo videl sporočila o napaki na vašem spletnem mestu!

Želim izvedeti več

The script execution stopped, because something does not work properly. The actual error message is hidden by this notice for security reasons and can be found in in the system/logs/error.log file (see above). If you do not understand the error message or do not know how to fix the problem, search the Contao FAQs or visit the Contao support page.

Če želite spremeniti to sporočilo, ustvarite predlogo z imenom templates/be_error.html5.